Město hledá vedoucího oddělení rozpočtu a evidence majetku

Město hledá vedoucího oddělení rozpočtu a evidence majetku
ilustrační foto

Tajemnice Magistrátu města Prostějova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou vedoucího oddělení rozpočtu a evidence majetku Finančního odboru Magistrátu města Prostějova.

Úředníkem může být ze zákona fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.

Požadavky: vysokoškolské vzdělání ekonomického směru podmínkou, znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění výhodou, praxe ve veřejné správě a znalost problematiky sestavování rozpočtu výhodou, umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti), schopnost analytického a koncepčního myšlení, spolehlivost a pečlivost, znalost práce s PC (Word, Excel, Internet), splnění předpokladů pro výkon některých funkcí ve smyslu zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení).

Platové zařazení je 11. platová třída, plný pracovní úvazek na dobu určitou. Termín pro podání přihlášky je do 24. 1. 2019, předpokládaný nástup únor 2019, příp. dle možností vybraného uchazeče.

Přihlášku můžete doručit prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01, nebo prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01. Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – vedoucí oddělení rozpočtu a evidence majetku“.

Bližší informace o pracovním místě podá Radim Carda, vedoucí Finančního odboru MMPv, tel. č. 582 329 104 nebo Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. (red)

Poslat nový komentář